Pages

May 5, 2010

BOGEL MANDI HUJAN??

Wah...dekat seminggu jugak aku tak update belog aku neh. Alamak,bz sket laa...byk benda nak bagi settle. Lagi pon sekarang nie panas sangat-sangat sampai aku terpaksa bercuti semata-mata merehatkan segala sendi-sendi aku yang penat bekerja...hahaha!!! (lizz tipu)

Nak tido panas-panas pon macam tak besh kan.Tapi aku tengok Apple selamba derk jer tido. Woi..ko tak panas ker Apple?? Kalau kat kampung mesti besh kan. Takyah pakai air-corn pon sejuk jer.Ye laa,banyak pokok.Kat tempat aku nie mane la ada pokok,batu banyak la...ahaks!!


Kalau kat kampung aku nak tido macam panda nie.Boleh x?? Tido atas pokok. Dulu time aku kecik-kecik benda paling besh aku slalu buat makan rambutan atas pokok.Perh!! Nikmat tak terkata.Pastu saper-saper yang tak reti panjat pokok aku baling jer biji rambutan tu kat dia.Nak suruh aku amik kan??Ohhh..sori!!!

Tapi tu dulu.Sekarang aku dah jadi baik sket....hakhak!!! Dulu suka mandi hujan,bogel-bogel. Pkai sepen jer dengan jiran-jiran aku. Jantan betina sama jer...teeettttt!!! Pastu kene perambat dengan mak aku.Padan muka,saper suruh degil.Aku tak degil,jiran aku yang ajak.Kang tak nak ikot dowg tak nak kawan aku lak.Hahahaa...sengal sungguh!! Tapi tak per,semua tu kenangan manis zaman kecik-kecik.Kalau dah besar pon still perangai macam tu.aku tak tahu la nak cakap aper kan...kuang²!!Bezanya kecik bogel pakai sepen jer,dah besar....pkai nie,bole??


0 PRIHATIN:

Post a Comment

(^___^")comment yg besh² je tau!!! HAHAHA!!!