Pages

May 18, 2010

SAYANG SAMA KAMOO ♥♥♥


HOHOHO tetiba jer aku seperti sayang sangat padanya. Sayang yang tak dapat dibendung lagi. Aduhhhh,giler jiwang ko nie Lizz...hahaha!! Suker aku ar..hati dan perasaan ini tidak boleh dijual beli..ngeeee~

Ntah erk,tiap kali aku pandang muker dia mesti raser macam nak peluk kuat-kuat,ciom kuat-kuat sampai penyek puas. Haaaa...perasaan yang tidak dapat dibendung lagi...MIAAAAAAAA,sayang sangat kat ko neh!!!!

aku sayang kamoo ^__^

Yer,aku memang sayang Mia,tapi tak bermaksud aku luper kan Apple. Dua-dua aku sayang.Cumer aku tak sangka si Mia nie dah besor panjang. Dulu time ambil dia halus jer. Jalan pon terkengkang-kengkang.Yang penting sekarang dia dah pandai berdikari...yahuuuiii,Mia pandai  =__="
Jom,tengok gaya Mia tido...


gaya kuak lentang



gaya katak mengawan



gaya lipas kudung



gaya askar pencen



HAAAA!!! aku dah bangun!!

Aku tak tau umur budak nie berapa. Tak pandai nak kire..hehe!! Tak kesahlah,aku letak sendiri besday dia pada 21 march 2010. Tu pon tarikh aku ambil Mia.
Yerr..Mia dah berbaik dengan abang Apple. Tak caya??? Tengok.....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
btol tak??ahakss~~ (sori..gambar sedikit kabur) >__<

5 PRIHATIN:

NuruL said...

mmg comel kucing tu...
ihihi..
suke tgk yg gaya askar pencen tu...
pernah dgr umo kucing 7 bulan skali umo nyer cukup stahun...

-ain-

♥♥ khety ♥♥ said...

ha'alah comel tol.. bagi kat aku seko lizz??? plzzz....

♥ L I Z Z ♥ said...

yer ker ain?? x tau lak aku psal umo kecun tu..thnx for ur information..nanti aku kire ea..hehehe

♥ L I Z Z ♥ said...

alaaa...syg la khety.sbb aku jaga dowg dari kecik...tp x per kan..ko dah ader KIKI sekarang...gud luck,semoga menjadi ibu yg prihatin (^__^)

Juz Call Me Sharz said...

comel la die.. :D

Post a Comment

(^___^")comment yg besh² je tau!!! HAHAHA!!!