Pages

May 6, 2010

SUKA MKN TELOR

Hari nie aku malas tak nak masak. Bukak jer peti ais yang cumer telor. So dalam kepala otak aku cumer nak goreng telor jer. Settle!!

Tapi biler aku bukak jer peti ais tu tetiber telor aku jadi macam nie...OMG!!

alaaa..kesiannyer (~__~)


wow..sungguh kreatif (^__^)


haaa???x nak la goreng kepala orang..


lari oi lari!!


kahkah!! muka takot menanti turn memasing

Kesian kan telor-telor neh. Tapi memang kreatif giler ah orang yg buat nie. Next time aku nak suruh dia design muka cun aku lak kat telor tu,pastu bagi adiah kat bf...kihkih!! Pastu aku letak ar syarat kat dia,kalau sayang aku kene bawak telor nie(yang ada muka aku,bkn telor dia..opsssss!!! teeeeettttttt!!!) ke mana jer dia pegi. Warning!!! Jangan bagi pecah..ok tak??hakhak..

Haaa..keje giler!! Saper jer la yang nak buat benda macam tu. Kalau aku pon tak nak. Susah la,senang hilang pecah.lagi pon tak compom telor tu ok,sekali telor busuk tembelang...hambik ko!!!!

berudu ker sperma neh???



0 PRIHATIN:

Post a Comment

(^___^")comment yg besh² je tau!!! HAHAHA!!!