Pages

Apr 17, 2010

TIDO ITU BESH (-__-)



Weekend datang lagi. Memang besh. Duduk rumah,kemas² rumah,masak²(lizz pandai masak ker??) dan part paling besh tido lepas makan. Weh Lizz!! Macam mana la badan tak naik jer tiap kali timbang,pas makan tdo pas mkn tdo...alaaa,suka aku la...lalala~~Nyanyi sambil jelirkan lidah,hahaha!!

Tu la satu²nyer tabiat aku yang aku raser paling susah nak buang. Nak buat macam maner kan,dah ngantok jawabnyer tido. Tapi memang tak elok,boleh buat perut kita nie buncit. Tak per...lepas nie aku nak ubah,tido dulu baru makan.bole????? Tak pon makan sambil tdo.


budak nie bole jer??ngeee~

Actually nie pon baru bangun tido. Bangun² tengok Apple kat sebelah. Biler masa dia tido sebelah aku pon tak perasan. Sebok jer ko nie...huh!! Sedar² dah gelap. Tengok jam dah nak dekat kol 6. Perh!! Giler lame ko tido Lizz. Dari kol 3 lepas mkn tadi..opsss,lepas makan lagi,hahaha!! Ingatkan dah malam dah,rupernyer nak hujan daaa....adoiii,rugi tol tido awal. Kalo tau nak hujan aku tunggu hujan baru aku masuk tdo. ngeee~:-)

Ntah la kan,bagi aku tido tu besh. Besh macam minum air blog tu..slurrpppp!!!! perisa coklat lagi...ahaks~ Ish,sedap plak air tu,nanti nak gie giant laa.. Woi²,sambung cerita laa... Eh.sori² ok.. Bagi aku la,bila aku tension ker,marah ker,sedih ker,ubat aku tdo jer. Walaupon tido tak boleh hilangkan semua problem,tak bole bagi duit aku banyak,atleast dia boleh mengurangkan. Betol tak?? So marila kita tidoooo...kroohhh..krohhhhh!!!



penat keje sampai tetido


betapa besh nyer tido,mkn pon bole tido..hahaha!!



dimana-mana pon bole :)


woi budak!!! bgn²...


0 PRIHATIN:

Post a Comment

(^___^")comment yg besh² je tau!!! HAHAHA!!!