Pages

Apr 11, 2010

KAU,AKU DAN BATU


Hye! Dah lamer rasanya x update belog nie. Nie baru balik dari kampung. Penat giler!! Nie aku nak kongsi citer nie. Geram pon ada gak,menyampah lg la banyak..hahaha!! Macam nie...ehem²...

Hari sabtu lepas aku otw balik kampung. Tengah syok melayan lagu LADY GAGA tak silap aku,sambil tonjol² kereta depan aku,konon² macam nak potong la. Tp x bole,depan ada lori. So aku rilex lagi. Tup² cermin kereta aku...TAP..TAP..TAP..omg,macam kene batu daa bunyi nyer.
Korang tahu tak bunyi aper?? Rupernyer kereta depan aku buang something dari dalam kereta dia. Lahanat punyer orang,nasib x pecah jer cermin kereta aku. Aku pon x tahu la mamat tu buang apa,yang pasti benda tu keras bila kene kat cermin.

Perh!!! Aku punyer menyumpah x bole nak kire lg dah. Bkn apa laa,kalo la tetiba cermin pecah kat tengah² jalan tu,bukan satu hal lagi ke. Dah la tengah panas,gerak tengahari dari jb. Tu la rakyat malaysia nie,macam mana la tak kotor negara kita nie. Aku tak de la cakap aku nie baik sangat tak penah buang sampah keluar kereta,penah la juga...opsss..kantoi!!! Tp sebelum aku buang keluar aku ada jugak tengok belakang ada kereta ke tak. Tapi tak adalah sampai buang sampah yg besar²,biasa aku buang tisu jer. Setakat kene kereta belakang tak ada bunyi kot..maybe terlekat jer kat cermin..hahaha!!

Tapi seelok-eloknya tak payah la buang sampah sarap keluar tingkap. Buat kereta belakang marah jer,termasuk la aku nie..hehehe!! Tp serius,memang marah giler time tu,raser nak langgar jer belakang kereta mamat tu. Oit²..nasib baik aku ingat buat benda tu tak baik. Tak per laa..biar orang buat kita jangan kita buat orang ok...the end!!




lepas nie nak naik kuda jer..amcam??ok??


0 PRIHATIN:

Post a Comment

(^___^")comment yg besh² je tau!!! HAHAHA!!!