Pages

Jun 1, 2010

KAKI KENA GARAM

HUH....=__="

Penat sungguh aku hari nie. Kenapa penat?? Tak tau la aku penat kenapa. Nak kata pergi menoreh,tak jugak. Nak kata pergi potong buah kepala kelapa sawit,pon tak jugak. Tapi,dia punyer penat sampai nak menulis pon aku tak larat...huhuhu~

Biler dah penat macam nie,tapak kaki pun lenguh,benda yang paling besh dibuat rendam kaki kat air suam,tambah garam sikit.Jangan air panas lak. Mau melecet kaki tu kang. Serius beb,boleh hilang semua lenguh-lenguh urat-urat aku nie..besh giler!!!!

Ok..biler dah lega,dah tenang...bolehlah aku menidurkan diriku bersama-sama bantal pelukku Apple dan Mia.
Appleeeeee!!!! Miiiaaaaaaa!!! Dimana kamuuuu...jom tidooooooo!!!

gud nite ^_^"

muker penat ..saper nak urut aku???



3 PRIHATIN:

fndrocka said...

hurm..tak reti nak urut

Fisherman's Friend said...

hmmm..rendam kaki kat air garam..bole try ni..bape byk garam mau letak cik lizz apple..? 1 sudu teh?

AN_ixora said...

garam...garam...garam..
kaya tokey garam lepas ni..

Post a Comment

(^___^")comment yg besh² je tau!!! HAHAHA!!!