Pages

Jan 28, 2011

Sayang korang sampai bila-bila ♥♥


JUMAAT datang lagi...Aminnnn!! 

Eh?? Dah nak masuk bulan 2?? Fuuhhhh,giler cepat masa sekarang kan? Aku rasa mcm baru bulan lepas je makan limau raya cina,tetiba dah raya cina lagi?? HAHAHA!!! Berak² sebab terlebih makan limau. Choii !!

Cerita tahun lepas pon tak habis lagi aku nak cerita. Tapi korang nak baca ker? Tak besh sangat pon,tapi bagi aku besh dow!! Sebab banyak giler bab sedih..tak tahannn!!! Hakhak~ Poyo jer aku nie kalau bercerita .. semua nak ADA!! >_<


Mia

Ok..nie KUCING ye adik² !! A'ah...memang la kucing,apa la ko nie Lizz,tu pon tak tau. Korang,comel tak? Kucing nie nama dia MIA. Nanti,bukan Mia si chumey pelakon tu tau,yang tu chumey sangat...hehehe!! Mia nie kawan aku yang kasi,jauh datang dari Muar tu. Tapi sayang,yang tinggal sekarang nie gambar dia jer. Mia dah tak der  :(

Sebulan jugak la dia sakit. Aku pon tak tahu dia sakit apa. Tanya doktor haiwan pon tak dapat dikesan sakit dia. Mia tak boleh bangun,dia baring jer. Mengharapkan pertolongan aku dgn Mr.Apple. Aku tukang bagi makanan,Mr.Apple tukang jilat² bulu Mia...ooouuwwhhhh!! Syahdunyerrrrrr....sob!sob!sob! Akhirnya,dia tinggal kita orang berdua pada 09/10/10...Serius,memang rindu giler kat dia. =.="






Apai

Akhir bulan 12/10,Mr.Teddy ubatkan rindu aku pada si Mia.  See...comel tak??Hahaha...comelkan?? Kucing baru nie Mr.Teddy yang bagi. Kucing nie dia jumpa,suruh aku yang bela. Mula² tak nak,tapi bila tengok kecomelan beliau,hatiku terpaut lak...bluerkkk~~ayat x bole blah!!  Satu malam Mr.Apple tak boleh tidur takot kemanjaan beliau tergugat.              

~~" Ahh!! saper suruh ko degil...kan dah cari kucing lain.. lalala !! "~~

APAI .. Yes,memang nama dia apai. Jangan gelak ok!! Penat aku bergaduh dgn Mr.Teddy nak letak nama dia. Lola la,Angelina la,Bratt Pitt la,Aaronn la...huh!! Last² Apai yang lekat sebab bila aku panggil² dia terus toleh. Good boy....Eh? Tak tahu la dia jantan ke betina,sebab tak nampak lagi anu nyer..kihkihkih!! Tapi doktor cakap dia BOY,ok la tu..boleh main lawan² tangan dengan Mr.Apple,kan kan  ^.^

Tak sempat Mr.Apple nak main lawan² tangan,Apai telah dijemput pulang. Ohhh..kali kedua. YA,kali kedua aku kehilangan mereka² yang aku sayang. Nak tahu kenapa??Nak 
tengok??? 

~pssttt >> kalo x berani jgn tgk tau!!




Kesian kan?? Nie semua kucing stupid tu punyer pasal. Apai kene terkam,gigit,cakar dengan kucing bodoh besar yang sungguh kejam!!!
    
 ~~ "Stupid cat!!!! Ko dgn kucing kecik pon nak ajak gaduh ker?? "

Apai aku bawak pergi clinic haiwan. Doktor cakap usus dia yang terluar. Apai kene 3 jahitan. Eh?? Ke 3 jarum?? Ntah...x tau aku!! Yang aku tau dia kene jahit dengan jarum. Ngeee~

Kesian tau,Apai dapat bertahan 5 hari jer. Yup !! maybe dia kecik lagi. Rasa bersalah sangat sebab tak dapat selamatkan dia dari kene terkam dengan kucing yg stupid tu. Bukan tak nak tolong,tapi kucing stupid tu besar dan sangat² garang. Nasib baik tuan dia dah hempuk pakai helmet. Padan muka!!!! 

  " Siap la ko kalau aku jumpa!! HUH!! "




So sekarang tinggal la kami berdua.... +__+"

 Lizz bersama Mr.Apple
 :(( rindu u all



2 PRIHATIN:

Unknown said...

la tak tau lak ko ade bela apai... comel lah die.. dah mati lak tu ek... nampaknye jodoh kau hanya dengan apple je lah

♥ LIZZ ♥ said...

hahahaa!! tau x per!! sdey la kalo ingat dowg..sob!sob!

Post a Comment

(^___^")comment yg besh² je tau!!! HAHAHA!!!